FAQ

  • Når får jeg sengetøyet mitt

    Vi sender ut sengetøy hver dag, men frakten avhenger av hvor du bor i landet. Vanlig leveringstid er mellom 1–5 virkedager. Haster det å få sengetøyet ditt? Send oss en e-post, så ser vi hva vi får til.

    Vi har lager i Oslo og sender alle produkter derfra.

  • Bytte ett produkt

    Hvis produktet ikke er sendt ennå, kan vi enkelt endre bestillingen. Hvis det allerede er sendt, må du returnere det. Send oss en e-post, så sjekker vi om det fortsatt er mulig å stoppe bestillingen.

  • Hvor lenge kan jeg prøve sengetøyet?

    Vi håper du blir fornøyd med kjøpet ditt, men hvis du ombestemmer deg, tilbyr vi en utvidet returrett på alle produkter for kunder i Norge.

    I henhold til norsk lov har du 14 dagers angrerett, men vi vil at du skal føle deg trygg på at du kommer til å sove skikkelig godt i vårt sengetøy – derfor gir vi deg 50 dager på å teste sengetøyet og eventuelt returnere det dersom du ikke er fornøyd.

    Obs: Utvidet returrett gjelder kun hvis du er ny kunde og ikke har kjøpt noe fra oss før.

  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    1) Send oss en e-post og gi beskjed om returen på: hei@theantonsleep.no

    2) Legg varen i en trygg forpakning

    Send varen i retur til:
    The Anton Sleep
    Postboks 5018 Majorstuen
    0301 Oslo

    Obs: Det er viktig at du sender e-post med beskjed om returen, slik at den blir registrert i systemet vårt.

  • Hva hvis returen ikke kommer frem?

    Du er ansvarlig for at returen kommer frem. Pass på å sende den til riktig adresse og med riktig porto.

  • Hva hvis det er en feil på produktet?

    Ved en feil eller mangel på et produkt er det viktig at du gir oss beskjed innen rimelig tid.

    Dersom du opplever feil med et produkt, kan vi i noen tilfeller måtte rådføre oss med produsenten eller leverandøren for å finne en best mulig løsning.